Βαρέλι Ota Suzuki Swift Rs Bmc
Δείτε περισσότερα σε αυτή την κατηγορία : Φίλτρα - βαρελάκια
Το ΟΤΑ είναι ένα πατενταρισμένο πλήρες κιτ για την αναρρόφηση και τη διήθηση του αέρα του κινητήρα.
Κύρια χαρακτηριστικά:
1. Το οβάλ σχήμα του κιβωτίου αέρα που έχει σχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει υψηλή ευελιξία για την εγκατάσταση της συσκευής.
2. Η υψηλή θερμική μόνωση από πηγές θερμότητας μέσω ενός κιβωτίου αέρα σε «αληθινές» ίνες άνθρακα 5 στρώσεων.
3. Το φίλτρο αέρα με ανανεώσιμο υλικό που εγγυάται υψηλή απόδοση φιλτραρίσματος με μειωμένες σταγόνες.
4. Το Oval Trumpet: εξελιγμένο και σχεδιασμένο εσωτερικό σύστημα για τη διοχέτευση, τη μεταφορά και την αύξηση της ροής του αέρα με την παρουσίαση ενός καινοτόμου συστήματος / μεταφορέα αέρα που ονομάζεται «Trumpet». Το Trumpet, τοποθετημένο στο εσωτερικό της συσκευής ΟΤΑ στην πλευρά εξόδου του αέρα, επιτρέπει την επιπλέον αύξηση της ποσότητας του αέρα στον κινητήρα, με την εκμετάλλευση της δυναμικής μεταφοράς που δίνεται από το ιδιόμορφο σχήμα του.
5. Το φιλτροκούτι με σύστημα στεγανοποίησης που επιτρέπει να εξασφαλίζεται η καλύτερη σφράγιση μεταξύ των εξαρτημάτων, παρέχοντας έτσι τη βέλτιστη πίεση της συσκευής σε οποιεσδήποτε στροφές.
Κύρια χαρακτηριστικά:
1. Το οβάλ σχήμα του κιβωτίου αέρα που έχει σχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει υψηλή ευελιξία για την εγκατάσταση της συσκευής.
2. Η υψηλή θερμική μόνωση από πηγές θερμότητας μέσω ενός κιβωτίου αέρα σε «αληθινές» ίνες άνθρακα 5 στρώσεων.
3. Το φίλτρο αέρα με ανανεώσιμο υλικό που εγγυάται υψηλή απόδοση φιλτραρίσματος με μειωμένες σταγόνες.
4. Το Oval Trumpet: εξελιγμένο και σχεδιασμένο εσωτερικό σύστημα για τη διοχέτευση, τη μεταφορά και την αύξηση της ροής του αέρα με την παρουσίαση ενός καινοτόμου συστήματος / μεταφορέα αέρα που ονομάζεται «Trumpet». Το Trumpet, τοποθετημένο στο εσωτερικό της συσκευής ΟΤΑ στην πλευρά εξόδου του αέρα, επιτρέπει την επιπλέον αύξηση της ποσότητας του αέρα στον κινητήρα, με την εκμετάλλευση της δυναμικής μεταφοράς που δίνεται από το ιδιόμορφο σχήμα του.
5. Το φιλτροκούτι με σύστημα στεγανοποίησης που επιτρέπει να εξασφαλίζεται η καλύτερη σφράγιση μεταξύ των εξαρτημάτων, παρέχοντας έτσι τη βέλτιστη πίεση της συσκευής σε οποιεσδήποτε στροφές.